Cennik


Pakiet Konferencyjny - 1 nocleg
100 PLN
Cena obejmuje wszystkie świadczenia związane z udziałem w Konferencji, tj.  1 nocleg (28/29 października; doba hotelowa 16.00-11.00) w pokojach 2 osobowych ze śniadaniem, możliwość uczestniczenia we wszystkich wykładach odbywających się w trakcie konferencji, materiały konferencyjne, wyżywienie (przerwa kawowa, lunch, kolacja), bezpłatny dostęp do hotelowego wifi.



 

Informujemy, że rejestracja uczestników na konferencję została zakończona.

W przypadku zainteresowania udziałem w konferencji prosimy o wysłanie zgłoszenia na adres e-mail: kamila.strawberrymedia@gmail.com.
Zostaną Państwo wpisani na listę rezerwową.



Istnieje możliwość rezerwacji noclegu przed Konferencją

Aby zarezerwować dodatkowy nocleg należy skontaktować się z recepcją hotelu pod numerem telefonu +48 506 167 711.
Na hasło "KONFERENCJA PIELĘGNIAREK" otrzymacie Państwo specjhalną ofertę z opcją bezpłatnego parkingu przez cały okres pobytu.
 
Warunki rezerwacji noclegów:
  • Rezerwacja noclegu w Hotelu możliwa jest wyłącznie za pośrednictwem Formularza, dostępnego na stronie Konferencji.
  • Uczestnicy Konferencji zostaną zakwaterowani w pokojach 2 osobowych. Przydział pokojów jest dokonywany losowo przez Organizatora.
  • Wszystkie pokoje dostępne są w terminie 28-29 października br. W formularzu rejestracji daty zostaną automatycznie uzupełnione).
  • W formularzu uczestnicy mogą wskazać osobę do wspólnego zameldowania. W przypadku braku wskazania uczestnicy zostaną dobrani losowo przez Organizatora. Możliwa jest zmiana osób przydzielonych do wspólnego zakwaterowania do dnia 15 października.
  • W cenę noclegu jest wliczone śniadanie.
  • Ilość dostępnych miejsc noclegowych jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.
  • Parking jest bezpłatny.Uczestnicy Konferencji mogą zajmować tylko miejsca wyznaczone do parkowania.Obiekt hotelowy ma prawo odholować samochody gości na ich koszt w przypadku, gdy
    zagrażają bezpieczeństwu obiektu lub zagradzają możliwość wjazdu/wyjazdu innym samochodom.
  • Uczestnik ponosi odpowiedzialności finansową za dodatkowe zamówienia nie objęte w cenniku konferencji,  w szczególności: room service, korzystanie z telefonu i innych dodatkowo płatnych usług Obiektu hotelowego, dodatkowe korzystanie z parkingu hotelowego, zmiana standardu pokojulub liczby osób zajmującej pokój, które zobowiązany jest uregulować podczas wymeldowania. W przypadku dodatkowych zamówień gastronomicznych uczestnik konferencji zobowiązany jest do opłacenia ich bezpośrednio podczas zamówienia.
  • Na terenie hotelu obowiązuje zakaz spożywania alkoholu własnego w miejscach publicznych. W razie niestosowania się do tej zasady Obiekt hotelowy ma prawo wezwać ochronę oraz wyprosić z przestrzeni osoby nie stosujące się do zasad.
  • Za zniszczenia powstałe w pokojach odpowiadają finansowo osoby zameldowane w danym pokoju.
 
Rezygnacja z udziału w wydarzeniu:
  • w przypadku rezygnacji zgłoszonej w terminie do 14 października  zostanie zwrócone 100% wpłaconej kwoty.
  • W przypadku anulowania zgłoszenia w terminie od 15 października br. opłaty nie będą podlegać zwrotowi.
 


Wyłączny Sponsor Konferencji